Με ικανοποίηση υποδέχτηκαν τα Χανιά και κυρίως οι υπηρετούντες στο Λιμενικό Σώμα, την έλευση του νέου σκάφους ΛΣ 920 την Πέμπτη.
Μέχρι όμως να φτάσει το νέο πλοίο στα Χανιά από τον Πειραιά, όπου είχε ελλιμενιστεί στις 20 Ιουνίου, όπως είχε γράψει το Parakritika.gr, φαίνεται πως… το παρασκήνιο ήταν αρκετά μεγάλο.
Μόνο τυχαία δεν ήταν δηλαδή η σχετική ανάρτηση του προέδρου του Λιμενικού Ταμείου Χανίων, Δημήτρη Βιριράκη, ότι υπήρξαν πολιτικές παρεμβάσεις για να έρθει το πλοίο στα Χανιά και να μην καταλήξει στο Ηράκλειο.
Στα Χανιά, όπου υπάρχει τεράστια ανάγκη για ένα σκάφος, καθώς, ότι είχε μέχρι σήμερα το Λιμενικό έβγαζε και σοβαρές βλάβες. Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς; Τις βλάβες του σκάφους στην Παλαιόχωρα, του σκάφους στα Χανιά, την μεγάλη χρονική καθυστέρηση στην εύρεση ανταλλακτικών;
Τελικά, επικράτησε το… αυτονόητο και η… λογική, όχι μόνο λόγω “παρέμβασης” βουλευτή των Χανίων κατά την σύσκεψη που είχε γίνει στην Αντιπεριφέρεια τον περασμένο Νοέμβριο, παρουσία του ΥΕΝ Γιάννη Πλακιωτάκη -καθώς η προμήθεια αυτών των σκαφών είναι αποκλειστικά έργο της παρούσας Κυβέρνησης- αλλά και λόγω της συνεννόησης που υπήρξε ανάμεσα στον Διοικητή του Ναυστάθμου Κρήτης και του Λιμενικού Ταμείου Χανίων.
Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορίες του Parakritika.gr, ο ελλιμενισμός του συγκεκριμένου σκάφους χρειαζόταν μία συγκεκριμένη υποδομή για την οποία έπρεπε να γίνει κάποια τεχνική βοήθεια υποστήριξης από το Ναύσταθμο Κρήτης. Πεδίο συνεννόησης λοιπόν και συνεργασίας υπήρξε, αμέσως μόλις ζητήθηκε από τον πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου Χανίων, προκειμένου να μην… χαθεί για τα Χανιά το σκάφος!
Το συγκεκριμένο έργο υλοποιήθηκε μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, δεδομένου ότι ο κ. Βιριράκης είχε πληροφορηθεί την διάθεση ενός νέου σκάφους για το Λιμενικό στην Κρήτη εδώ και τρεις μήνες και ζήτησε την συνδρομή του Ναυστάθμου.
Παράλληλα, ξεπεράστηκε ένα ακόμη εμπόδιο ελλιμενισμού, που ήταν η απομάκρυνση του λαθρεμπορικού από την προβλήτα “Αδρίας” πριν από περίπου δύο μήνες.
Η ανταπόκριση ήταν άμεση και το αποτέλεσμα… ήταν το χθεσινό!