Με καθυστερήσεις που ξεπερνούν ακόμα και τις δύο ώρες, οι επισκέπτες των Χανίων που επιστρέφουν σπίτι τους παίρνουν μαζί τους μια… καλή ανάμνηση.
Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες του PARAKRITIKA.GR στις αναχωρήσεις δεν υπήρχε κάθισμα κενό… για δείγμα, με τον κόσμο να είναι αρκετά εκνευρισμένος.
Στον δε πίνακα αναχωρήσεων φαίνονται ξεκάθαρα οι καθυστερήσεις των εταιριών Ryanair, EasyJet, SAS και SunClass.
Μάλιστα, ο λόγος των καθυστερήσεων δεν ανακοινώθηκε στους επιβάτες, ενώ σε κάποια εκ των περιπτώσεων δεν υπήρχε καν εκπρόσωπος της εταιρίας να ενημερώσει τι συμβαίνει.
Ειρωνεία; Μία από τις εταιρίες χορήγησε κουπόνι αξίας 4 ευρώ σε κάθε επιβάτη, προκειμένου να αγοράσει ένα αναψυκτικό… τη στιγμή που ο καφές κοστίζει “μόλις”… 4.90!!!
Υπενθυμίζεται, πως οι επιβάτες πτήσεων της Ε. Ε. δικαιούνται βάσει του ΕΚ 261 αποζημίωση ύψους έως και 600 ευρώ για καθυστέρηση πτήσης 3 ωρών και πλέον.
TOERISTEN ZIJN VEEL TE VEEL VERWEND !
NATUURLIJK IS HET DRUK ALS JE NAAR KRETA IN AUGUSTUS OP VAKANTIE GAAT.
WEL EEN BEETJE ONNOZEL OM DAN TE KLAGEN !!! GEWOON GEDULD HEBBEN !!!