Chaniatourism.gr… Το τουριστικό portal του Δήμου Χανίων που πρόσφατα έχει αλλάξει! Προς το καλύτερο; Σχεδιαστικά ναι! Γιατί από πλευράς περιεχομένου, αλλά και γλώσσας (απαξιώνεται η ελληνική), είναι η χειρότερη εικόνα που θα μπορούσαν να έχουν τα Χανιά στο διαδίκτυο, σε μία περίοδο που αναμένουμε να… “πνιγούμε” στον τουρισμό.
Και μην καταλογιστεί -για μία ακόμη φορά- εμπάθεια και αντιπολιτευτική διάθεση, αφού μπορεί ο καθένας να διαπιστώσει τα γραφόμενα μπαίνοντας στην ιστοσελίδα.
Εντυπωσιακή σχεδιαστικά, αλλά… μόνο στα αγγλικά, με περιεχόμενο που σε πολλά σημεία είναι ανακριβές και δεν συνάδει με την πραγματικότητα και με τελευταία… ενημέρωση στις 14 Δεκεμβρίου 2021, για τα χριστουγεννιάτικα φώτα και το δένδρο στο Ενετικό Λιμάνι.
Χωρίς να είναι ενεργοποιημένος ο σύνδεσμος web accessibility (για ΑμεΑ), κάτω κάτω στην ιστοσελίδα!
Το γνωρίζουν αυτό όσοι ασχολούνται με τον τριτογενή τομέα; Προφανώς όχι, αλλιώς θα είχε γίνει η όποια σχετική παρέμβαση!
Δεν γνωρίζουμε αν και τι έχει συμβεί με την εταιρία που είχε αναλάβει τον σχεδιασμό και την συντήρησή του.
Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι μόλις την περασμένη εβδομάδα συγκροτήθηκε η επιτροπή που θα ασχοληθεί με τον εμπλουτισμό της ιστοσελίδας, μετά από ομόφωνη απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Χανίων.
Εν τω μεταξύ, από τον περασμένο Απρίλιο έχει εγκριθεί και σχετική απόφαση από την Οικονομική Επιτροπή για πίστωση 11.160 ευρώ για τον εμπλουτισμό της ιστοσελίδας (άραγε πόσο στοίχισε η αρχική) που φτιάχτηκε μόλις πέρυσι!
Στην απόφαση αναφέρεται ότι … Ο εμπλουτισμός της νέας τουριστικής ιστοσελίδας του Δήμου Χανίων, η οποία δημιουργήθηκε με την υπ ’αριθμ.πρωτ.22122/11-5-2021 (ΑΔΑΜ 21SYMV008579478 2021-5-11) σύμβαση ανάθεσης για την “Ανάπτυξη εργαλείων ψηφιακού τουριστικού μάρκετινγκ”, με σκοπό την ανάδειξη και προβολή της τουριστικής του ταυτότητας, είναι επιβεβλημένη.
Μέσα από το πλούσιο περιεχόμενο σε συνδυασμό με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων, που παρέχει η σύγχρονη τεχνολογία, ο Δήμος Χανίων φιλοδοξεί να δημιουργήσει ένα ισχυρό εργαλείο, που θα βοηθήσει αποτελεσματικά στην προσέλκυση νέων επισκεπτών, στην αναβάθμιση της παρεχόμενης πληροφόρησης και εξυπηρέτησής τους επιδιώκοντας την τουριστική ανάπτυξη όλων των περιοχών του.
Τα εκτιμώμενα αποτελέσματα και οφέλη από την προς υλοποίηση υπηρεσία θα είναι:
- Η παροχή ολοκληρωμένης τουριστικής πληροφόρησης στον υποψήφιο επισκέπτη, η οποία θα λειτουργήσει ως πρόσθετο εργαλείο προσέλκυσής του.
- Η αύξηση της ικανοποίησης του επισκέπτη της περιοχής μέσω της δυνατότητας πρόσβασης σε έγκυρη και ολοκληρωμένη πληροφόρηση τη στιγμή που τη χρειάζεται και από οποιοδήποτε σημείο βρίσκεται.
- Η βελτίωση της τουριστικής εμπειρίας του επισκέπτη.
Η Οικονομική Επιτροπή είχε εγκρίνει ομόφωνα (απέχοντος του κ. Γ. Σαρρή) την πίστωση των 11.160 ευρώ.
Εμείς αναμένουμε τις όποιες ενέργειες έπρεπε να γίνουν… ΧΘΕΣ, δεδομένου ότι -λίγο έως πολύ- όλοι γνωρίζαμε το τι θα γίνει με το κύμα των τουριστών τη φετινή σεζόν!