Με πρόσφατη απόφασή του (https://diavgeia.gov.gr/…/9%CE%A30%CE%96465%CE%A7%CE%98…) ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κατατάσσει στο πρωτεύον εθνικό οδικό δίκτυο τα τμήματα Καστέλλι Κισάμου – Μουρνιές Χανίων και Γούρνες Ηρακλείου – Άγιος Νικόλαος ενώ διατηρεί στο δευτερεύον εθνικό οδικό δίκτυο το τμήμα Άγιος Νικόλαος – Σητεία. Σύμφωνα με το περιεχόμενο της απόφασης “Το τμήμα Άγιος Νικόλαος – Σητεία θα παραμείνει στην υφιστάμενη κατάσταση” και το Υπουργείο (κατά την έκδοση της απόφασης) δεν “έχει συμπεριλάβει στον προγραμματισμό του την κατασκευή του”.
Το συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι ενώ από τις 4-12-2015 με Υπουργική απόφαση ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.) “Καστέλλι – Χανιά – Ρέθυμνο – Ηράκλειο – Άγιος Νικόλαος – Σητεία” χαρακτηρίστηκε ως αυτοκινητόδρομος η παρούσα κυβέρνηση, παρά τα όσα κατά καιρούς έχει αναφέρει περί ενιαίου και συνολικού έργου Καστέλι – Σητεία, εξακολουθεί να μην περιλαμβάνει το τμήμα Άγιος Νικόλαος – Σητεία στα έργα απόλυτης προτεραιότητας και σπουδαιότητας και να μην θεωρεί τη Σητεία ως σπουδαίο αστικό κέντρο που πρέπει να διασυνδεθεί με τα υπόλοιπα κέντρα της Κρήτης μέσω πρωτεύοντος εθνικού δικτύου.
Πρέπει άμεσα να χαρακτηριστεί το έργο Άγιος Νικόλαος – Σητεία ως έργο Εθνικού επιπέδου και να ενταχθεί στον προγραμματικό σχεδιασμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Μόνο έτσι θα συμπεριληφθεί στον προγραμματικό και χρηματοδοτικό σχεδιασμό του Υπουργείου και θα εξασφαλιστεί η υλοποίησή του. Όσο το έργο παραμένει εκτός του πρωτεύοντος εθνικού δικτύου περιορίζονται, παρά την ωριμότητα των μελετών που το συνοδεύει, οι πηγές χρηματοδότησής του και οι δυνατότητες υλοποίησής του.