Στο πένθος έχει βυθιστεί η ακαδημαϊκή κοινότητα του Πολυτεχνείου Κρήτης από τον αιφνίδιο θάνατο του 55χρονου καθηγητή και Κοσμήτορα της Σχολής Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης, Ευάγγελου Γρηγορούδη.
Ο αγαπητός καθηγητής, μαζί με συναδέλφους του από το Πολυτεχνείου Κρήτης, είχαν μεταβεί στο Ηράκλειο για τις Ημέρες Καινοτομίας, αλλά και για να επισκεφθεί τον γιο του.
Λίγο μετά τις 10:30 το βράδυ της Πέμπτης ένιωσε έντονη αδιαθεσία και κατέρρευσε στο σπίτι του γιου του, όπου και διέμενε.
Ζητήθηκε η συνδρομή του ΕΚΑΒ, αλλά ήταν ήδη πολύ αργά για τον άτυχο καθηγητή.
ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Γεννήθηκε στο Florsheim της Γερμανίας το 1968. Πήρε το Δίπλωμα Μηχανικού Παραγωγής και Διοίκησης, Πολυτεχνείο Κρήτης το 1991 και το Διδακτορικό Δίπλωμα, Πολυτεχνείο Κρήτης το 1999.
Ο Ευάγγελος Γρηγορούδης ήταν Καθηγητής στο Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης (2002-) σε θέματα διαχείρισης διαδικασιών ποιότητας. Πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Πολυτεχνείο Κρήτης απ’ όπου πήρε το διδακτορικό δίπλωμα το 1999. Είχε λάβει διακρίσεις από την Ελληνική Εταιρεία Επιχειρησιακών Ερευνών, το World Automation Congress, την Academy of Business and Administrative Sciences, το Ίδρυμα Ιωάννου και Βασιλείας Καραγιάννη, το Πολυτεχνείο Κρήτης και το Ι.Κ.Υ.
Ενεργούσε ως κριτής σε περισσότερα από 50 επιστημονικά περιοδικά, είναι αναπληρωτής συντάκτης των επιστημονικών περιοδικών Operational Research: An International Journal, International Journal of Decision Support Systems, Journal of Knowledge Economy, International Journal of Social Ecology and Sustainable Development, The Journal of Innovation and Entrepreneurship και Journal of Technology, Innovation and Education και μέλος των εκδοτικών επιτροπών των επιστημονικών περιοδικών: International Journal of Information and Decision Sciences, International Journal of Information Systems in the Service Sector, International Journal of Multicriteria Decision Making.
Είχε επιμεληθεί ή συγγράψει περισσότερα από δέκα βιβλία για τη μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών, την ανάπτυξη, λειτουργία και στρατηγική των επιχειρήσεων, καθώς και σημαντικού αριθμού ερευνητικών εκθέσεων και άρθρων σε επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων.
Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλάμβαναν διαδικασίες μέτρησης ποιότητας υπηρεσιών, ικανοποίηση πελατών και εργαζομένων, αξιολόγηση επιδόσεων, επιχειρηματική αριστεία, επιχειρησιακή έρευνα (μέθοδοι και τεχνικές αξιολόγησης), πολυκριτήρια ανάλυση αποφάσεων, ανάλυση δεδομένων (μέθοδοι ανάλυσης ποιοτικών δεδομένων), και marketing (έρευνες αγοράς και ικανοποίησης πελατών).