Με έξοδα του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου μισθώθηκε λεωφορείο που μετέφερε τους επιβάτες του δρομολογίου προς Θεσσαλονίκη το βράδυ της Τρίτης, οι οποίοι επιβιβάστηκαν στο πλοίο της γραμμής, όχι όμως και το όχημα του ΚΤΕΛ με τις αποσκευές τους.
Το λεωφορείο, με ενέργειες της διοίκησης του ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου περίμενε τους επιβάτες στον Πειραιά, ώστε να μην υπάρξει ταλαιπωρία και χρονική καθυστέρηση στη μετάβασή τους στη Θεσσαλονίκη.
Ωστόσο, η “οδύσσεια” των αποσκευών τους και των δεμάτων συνεχίζεται, καθώς, όπως αναφέρει ο πρόεδρος του Δ.Σ., Γιάννης Καψανάκης, θα βρίσκονται από αύριο πλέον στους προορισμούς τους.
Κάποιοι μάλιστα επικοινώνησαν με το ΚΤΕΛ, εκφράζοντας την ικανοποίησή τους για τη μίσθωση λεωφορείου, αντιλαμβανόμενοι ότι δεν ήταν ευθύνη του ότι δεν μπήκε τελικά στο καράβι.
Από πλευράς της εταιρίας, πληροφορίες αναφέρουν πως ήδη υπήρξε επικοινωνία με το ΚΤΕΛ, προκειμένου να δοθούν εξηγήσεις για όλα όσα έγιναν το βράδυ της Τρίτης στο λιμάνι της Σούδας.
Θα πρέπει πάντως να σημειωθεί πως αυτή ήταν η δεύτερη φορά που συνέβη κάτι ανάλογο με λεωφορείο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου. Τον Αύγουστο του 2018, τρία λεωφορεία από Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα και Πάτρα, δεν μπήκαν στο πλοίο από Πειραιά προς Χανιά, επειδή είχε γεμίσει φορτηγά και δεν υπήρχε άλλος χώρος.