Επιδιορθώθηκε σχεδόν στο σύνολό του το γενικευμένο τεχνικό πρόβλημα που είχε παρουσιαστεί στους servers του Πολυτεχνείου Κρήτης πριν από μία εβδομάδα.
Αν και ποτέ δεν έγινε γνωστό τι ακριβώς συνέβη, καθώς ακούστηκε πως υπήρξε ακόμη και “επίθεση” από Τούρκους χάκερς, η έμπειρη ομάδα πληροφορικής και τεχνικών του Ιδρύματος φρόντισε να φέρει τα πράγματα ξανά σε ισορροπία μία εβδομάδα αργότερα, ενώ από χθες Δευτέρα ξεκίνησαν και τα μαθήματα εξ αποστάσεως.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του Πολυτεχνείου Κρήτης…
Οι εργασίες στον authentication server έχουν ολοκληρωθεί και σχεδόν όλοι οι χρήστες έχουν ανακτήσει την πρόσβαση σε υπηρεσίες.
Οι εργασίες πλέον επικεντρώνονται στον νέο mail server και περιλαμβάνουν την εγκατάστασή του εκ νέου στο φυσικό μηχάνημα, τη διασύνδεσή του με τον νέο authentication server και την προσπάθεια διασύνδεσής του με τις υφιστάμενες θυρίδες των περίπου 15.000 χρηστών του ιδρύματος με στόχο την ανάκτηση των αποθηκευμένων μηνυμάτων σε αυτές. Στην εξειδικευμένη αυτή προσπάθεια συμμετέχουν και εξωτερικοί πιστοποιημένοι συνεργάτες με εμπειρία σε τέτοιου είδους διαδικασίες ανάκτησης.
Λόγω των λεπτών χειρισμών που απαιτεί η ανάκτηση των αποθηκευμένων μηνυμάτων σε συνδυασμό με τον μεγάλο όγκο της πληροφορίας που πρέπει να ανακτηθεί, αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να εκτιμηθεί ο ακριβής χρόνος επαναλειτουργίας του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση και ελπίζουμε ότι αύριο θα έχουμε μια καλύτερη εκτίμηση του χρονοδιάγραμματος επαναλειτουργίας της υπηρεσίας.