Ένα από τα πλέον εμβληματικά σημεία των Χανίων, αυτό των Τάφων των Βενιζέλων στον Προφήτη Ηλία, επέλεξε το Επιμελητήριο για την ενεργοποίηση, όπως σημειώνεται στη σχετική πρόσκληση, της καμπάνιας “Chania: Always Pure”.
Η εκδήλωση, σύμφωνα πάντα με την πρόσκληση, και χωρίς περαιτέρω λεπτομέρειες, αναφέρει ότι θα λάβει χώρα στις 9:30 το βράδυ της ερχόμενης Παρασκευής 31 Ιουλίου, προκειμένου… “να στείλουμε όλοι μαζί σε κάθε ταξιδιώτη του κόσμου ένα δυνατό μήνυμα για τον υπέροχο τόπο και το μέλλον του”.
“Βοηθός μας η Μελίνα Ασλανίδου, η οποία θα ενεργοποιήσει την ψηφιακή διαφημιστική εκστρατεία των Χανίων με έμφαση στην υγειονομική τους ασφάλεια”, καταλήγει η πρόσκληση.
Προκύπτουν βεβαίως ερωτήματα για το τι ακριβώς θα γίνει την Παρασκευή το βράδυ και γιατί δεν υπάρχει σαφής ενημέρωση για τα της εκδήλωσης. Και βέβαια, πως γίνεται μία καμπάνια ενός δημόσιου φορέα να προωθείται από μία δημοφιλή και αγαπητή στο κοινό τραγουδίστρια, η οποία έχει ιδιαίτερους δεσμούς τα τελευταία χρόνια με τα Χανιά.
Υπενθυμίζεται ότι κατά την πρόσφατη επίσκεψη του Υπουργού Τουρισμού, Χάρη Θεοχάρη, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χανίων, Αντώνης Ροκάκης, είχε αναφερθεί στην εν λόγω καμπάνια, ωστόσο, υπήρξαν αρκετές αντιδράσεις, καθώς τη δεδομένη στιγμή, τόσο ο ΕΟΤ, όσο και η Περιφέρεια Κρήτης, αλλά και η Ένωση Ξενοδόχων Χανίων μέσω της Marketing Greece, έχουν ήδη στήσει τις καμπάνιες τουριστικής προβολής, παρά το γεγονός ότι ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου είχε ξεκαθαρίσει ότι θα λειτουργήσει… συμπληρωματικά.
Στην παρέμβασή του, ο κ. Ροκάκης είχε τονίσει…
«Ο Τουρισμός στα Χανιά, αποτελεί τα τελευταία χρόνια τη βαριά βιομηχανία της τοπικής οικονομίας με αποτέλεσμα το πλήγμα της αιφνίδιας πανδημίας του Covid-19, σύμφωνα με τα πρώτα δεδομένα, προδιαγράφεται ιδιαίτερα σκληρό και για τις επιχειρήσεις μας, ακολουθώντας την παγκόσμια αλλά και εγχώρια τάση της αγοράς μέχρι σήμερα.
Καθώς οι στιγμές είναι ιδιαίτερα κρίσιμες, ο κάθε θεσμικός φορέας οφείλει με σεβασμό στην επιχειρηματική κοινότητα και στην ίδια την κοινωνία να εξαντλήσει στο μέγιστο δυνατόν τα περιθώρια άμεσης και αποτελεσματικής του δράσης στην πράξη, συμβάλλοντας ενεργά στη στρατηγική προσπάθεια της Ελληνικής Πολιτείας για την επανεκκίνηση της εθνικής οικονομίας.
Το Επιμελητηρίο Χανίων αναλαμβάνει λοιπόν κι από πλευράς του το στρατηγικό μερίδιο που του αναλογεί για να ενισχύσει την εξωστρέφεια της Χανιώτικης Τουριστικής Αγοράς και να στείλει στην Ευρώπη και στην Ελλάδα ένα καθαρό και δυνατό μήνυμα – πρόσκληση προς κάθε υποψήφιο πελάτη, κάθε προβληματισμένο από την πανδημία ταξιδιώτη: “CΗΑΝΙΑ, AlwaysPure” («Χανιά, πάντοτε αγνά»). Αυτός θα είναι και ο τίτλος της στοχευμένης διαφημιστικής μας εκστρατείας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, η οποία θα παρουσιαστεί και θα ενεργοποιηθεί σε μερικές ημέρες.
Αιχμή του δόρατος της διαφημιστικής εκστρατείας του Επιμελητηρίου Χανίων, “CHANIA: AlwaysPure” η παραγωγή ενός διαδικτυακού βίντεο, το οποίο με τις πιο πρόσφατες εικόνες μετά την επανεκκίνηση της τουριστικής αγοράς, θα διαβεβαιώνει αποτελεσματικά τους ενδιαφερόμενους να ταξιδέψουν επισκέπτες ότι ο προορισμός των Χανίων είναι πιο όμορφος από ποτέ, αναδεικνύοντας και υπενθυμίζοντας τις μοναδικές παραλίες, τις ορεινές διαδρομές, το θρησκευτικό και πολιτιστικό πλούτο, συνδυαστικά με την πλούσια γαστρονομική παράδοση των Χανίων και τις υψηλού επίπεδου υποδομές φιλοξενίας και εστίασης. Συνδυαστικά με την υπέροχη αυτή τουριστική εμπειρία, για πρώτη φορά, με διακριτικό αλλά καθαρό διαφημιστικό τρόπο θα προωθούνται και τα σημαντικά μέτρα ασφάλειας τα οποία προβλέπουν τα υγειονομικά πρωτόκολλά της Ελληνικής πολιτείας (π.χ. μάσκες και γάντια προσωπικού, αποστάσεις στις ξαπλώστρες κλπ).
Στην πρωτοβουλία του αυτή το Επιμελητήριο Χανίων δεν σκοπεύει σε καμία περίπτωση να υποκαταστήσει τις δυναμικές και εξελισσόμενες τουριστικές εκστρατείες της Ελληνικής Πολιτείας και της Περιφέρειας Κρήτης, οι οποίες είχαν ήδη παραχθεί κατά το μεγαλύτερό τους μέρος πριν την αιφνίδια πανδημία. Με ευελιξία και αποτελεσματικότητα όμως συστρατευόμαστε στην εθνική και παγκρήτια προσπάθεια λειτουργώντας συμπληρωματικά και ενισχυτικά για το αύριο του τόπου μας».
Θα έχει λοιπόν ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε τι ακριβώς θα περιλαμβάνει η συγκεκριμένη καμπάνια, ποιο το περιεχόμενο του βίντεο, πως θα κινηθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και βεβαίως ποιος έχει την ευθύνη και έχει αναλάβει να τρέξει όλο το συγκεκριμένο σχέδιο, ώστε τα Χανιά να αποκομίσουν τα μεγαλύτερα δυνατά οφέλη.